RijnlandZORGGR1‘Hoe kunnen we de bereikbaarheid van Rijnland Zorggroep-locaties verbeteren, met name voor klanten die met OV reizen maar geen directe OV-verbinding hebben?’

Dit is de vraag die Hans Kruidenberg van de Rijnland Zorggroep presenteerde bij de Care2Business-bijeenkomst van Syntens. Na de speeddate met Kruidenberg op die bijeenkomst volgde een uitnodiging aan ons en 4 andere ondernemers om samen een plan uit te werken.

Belemmeringen wegnemen

Samen met Webspeaking, EasyGoElectric/Vipre en Participe hebben wij een stapsgewijze aanpak ontwikkeld:

  1. Onmiddellijk verbeteren van de informatieverschaffing over bereikbaarheid
  2. Opzetten en uitvoeren van een Activiteiten- en communicatieproject ‘Bereikbaarheid’
  3. Ontwikkelen van een eigen vervoersaanbod voor de ‘last mile’

Hans van Dalen communicatie bedenkt het concept voor het centrale punt van het project, waarin we dienstverlening, promotie, evenementen en lobby inzetten om diverse doelgroepen Rijnland te leren associëren met ‘bereikbaar’.