logo_de_Partij 2012mediumDe vraag: ‘zet mijn bedrijf opnieuw en stevig in de markt’

Marcus Rooijakkers ís al 23 jaar ‘De Partij’, een succesvol bedenker en organisator van creatieve uitjes en zinvolle bedrijfsevenementen. Nu de markt voor teambuilding congressen en bedrijfsfeesten weer aantrekt is het zaak het bedrijf en zijn diensten weer eens breed uit te meten.

Uitgangspunt: een energieke ondernemer met een bewezen staat van dienst

 

Werkzaamheden:

  • Een schijnbaar grote variatie van diensten onder één duidelijke noemer geschaard, zodat alle communicatie-uitingen bijdragen aan het imago van het bedrijf
  • Adressen verzameld en verrijkt uit verschillende bronnen tot één grote verzendlijst voor e-mailcampagnes
  • Bedenken, opstellen en uitvoeren van responsgerichte e-mailcampagnes (Mailchimp)
  • Nieuwe website (www.departij.nl)gebouwd met functionele social media (Facebook) integratie en optimale SEO
  • Opzet en uitvoering van Google adwords campagne
  • Advies en begeleiding