Op vrijdag 13 november van dit jaar vond eindelijk de uitreiking plaats van álle Sterkste Schakel Awards van 2020.

Ik bedacht daarvoor het motto ‘Geen Grande Finale, maar een Grande Parade’. Want in plaats van één grote bijeenkomst brachten wij de Awards met een tour door Rijnland. Tijdens die tour verzorgde ik de ‘live’ communicatie op het facebook-account van de Sterkste Schakel.

Het resultaat: niet een avond met ca. 400 aanwezigen, maar een dag lang aandacht voor dit ondernemersevenement. Dat leverde 609 paginaweergaven en een bereik van 12.470 personen op voor alle berichten. De video’s werden 6.049 keer bekeken en er waren 5.518 reacties, opmerkingen, deelacties en klikken.

Grondig voorbereid

Aan de hand van het draaiboek bereidde ik per bezoek de facebook-berichten voor. Vooraf kondigden wij onze route aan. Voor iedere winnaar had ik een korte interview-vraag. Onderweg kon ik foto’s en video’s (opgenomen door Arjan van der Zwart) direct uploaden naar het Facebook-account van de Sterkste Schakel. Met het hierboven vermelde resultaat.