logo_kasTon Kester neemt geen genoegen met dingen doen zoals het vroeger ging. Gaat het hem om luchtkastelen? Zeker niet. En enkele tientallen kwekers zijn het van harte met hem eens. Samen begonnen ze ‘KAS Versgeplukt’, een winkelformule om bloemen vers van de kas naar de klant te brengen. Het eerste verkooppunt is in oktober 2014 geopend in de Markthal in Rotterdam. De Verhalenkweker mag de marketingcommunicatie verwoorden en verbeelden.

De merkwaarden van KAS zijn: eerlijk, vers en apart. In de winkel zie je dat aan de manier waarop KAS de producten presenteert. Dat hebben we als uitgangspunt genomen voor het verhaal van het merk: dit merk heeft een uitstraling.

En dat verhaal vertellen we op de Facebookpagina van KAS. Met een mix van concrete aanbiedingen, inhakers op lokaal nieuws en verhalen van klanten bouwen we langzaam, maar zeker aan een trouwe schare fans.

Ton Kester en de kwekers laten in de Markthal zien dat de formule werkt en bouwen voort aan nog meer outlets. Maar dat is een ander verhaal.